Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web
aktualizováno: 27.09.2012 20:24:41 

Moje motorky....

Ostatní motorky
 

Ostatní motorky...
 
Jawa 23

 Tato motorka patří mému kamarádovy Tomášovi. Je to velice zachovalý Mustang, který má i papíry psané na původního majitele. Skoro všechno je na ní původní a zachovalé, včetně nápisů na nádrži. Jediné co je dělané je nová zadní pneumatika. Časem uvažuje o její prodeji.
 

      

       

      

   
 

 

 

Znen 125

Skútr patří mému kamarádovi Karlovi Brožovi z Církvice :-), který si ho koupil v roce 2007 za 46000Kč. Společně se svým majitelem se zúčastnil motovíkendu 2007. Skútr je původem z číny, ale má motor z Hondy. Dosahuje rychlosti až 100Km/h, což mohu jenom dosvědčit. K vybavení skútru patří zapalovač cigaret, alarm, dálkové startování a mnoho jiných vymožeností. Všichni účastníci motovíkendu jej sami ozkoušeli.

   
Znen a jeho šťastný majitel.         Znen.

 

Čezeta 501/01 - vývozová verze.

Jejím majitelem je také Karel Brož. Koupil ji v lednu 2008 za 5000Kč. Byla z většiny rozebraná. Nyní je už zgenerálkovaný motor a kastle je stříklá plničem. Už to čeká jenom na pečlivou renovaci.

                                  Při koupi.                                     Při koupi.                                     V plniči

 

Jawa 23

Opět jedna z Karlovi stáje v Církvici. Tento mustang má papíry a platnou SPZ. Karel ho získal zadarmo od jednoho známého. Nyní je mustang asi na měsíc u nás z důvodu oprav. Je výborně seřízený a u nás již prodělal výměnu spojky

    

 

Jawa 23 modrák...
  Tento stroj jsem si koupil v létě 2006 za láhev rumu společně s kostrou Jawy 21. Ani jedna neměla motor. Jawu 21 se nevyplatilo zprovoznit, tak jsem si z ní vyndal kříž,zadní tlumiče a řídítka. Vše ostatní na Jawě 23 bylo v pořádku. V kovošrotu jsem si za 70Kč koupil motor, který jsem rozebral, dal do něj nová gufera a olej a nechal jsem udělat výbrus. Poté jsem ho namontoval na motorku. Začalo seřizování karburátoru a zapalování. Během této doby jsem však stačil zničit spojku a musel jsem koupit novou. Motorka jezdí výborně, počáteční problémy byly vyřešeny novou tryskou. Po rovině jsem z ní vytáhl asi 70km/h. V Březnu 2008 proběhla údržbu motoru. Vyndal jsem hlavu, válec, odstranil karbon, vyčistil a umyl benzinem a seřídil zapalování. Po menší nehodě na kamenech jsem zplacatěl výfuk, a proto jsem byl nucen od souseda sehnat nový, je to sice novější typ, ale to je jedno. Když v zimě praskla nádrž, koupil jsem novou, žlutou, nalakoval ji a spolu s ní celou motorku na novou, oranžovou barvu. I přes všechny problémy byla prodána. Čeká jí krásný důchod, prodal jsem ji jako rekvizitu do divadla:-)

      
  Tomu se říká nekonečné ladění.   Spolu se zeleňákem.                 Po novém laku a opravě
 
   
 
TOPlist